Ваш надійний партнер та порадник
Написати нам
м. Львів, вул. Свєнціцького, 5, оф. 211

Зміни у процедурі реєстрації місця проживання

З 04 квітня 2016 року функції щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання особи перейшли до сільських голів, виконавчих органів сільських, селищних або міських рад.

Зазначені зміни передбачені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

До 4 квітня 2016 року житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Нагадуємо, що громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства,  які  постійно  або  тимчасово проживають в Україні, зобов’язані  протягом  30  календарних  днів  після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати  своє  місце  проживання.  Батьки  або  інші законні представники    зобов’язані    зареєструвати    місце   проживання новонародженої  дитини  протягом  3-х  місяців  з  дня державної реєстрації   її  народження. 

Реєстрація  місця  проживання  особи здійснюється  в  день  подання особою документів. Реєстрація місця проживання  за заявою особи може бути здійснена органом реєстрації з одночасним зняттям з попереднього місця проживання.

Для реєстрації особа або її представник подає органу реєстрації:

- письмову заяву;

- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт, якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження);

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- документи, що підтверджують право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації;

- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

 Адміністративний збір становить:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку —0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку — у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

profesional

Професіоналізм

Ми докладаємо максимум зусиль, щоб кожний наш Клієнт отримав позитивний результат від співпраці з нами.

dosvid

Досвід

В нашій команді працюють кваліфіковані адвокати з багаторічним досвідом роботи, які зарекомендували себе як професіонали своєї справи.

result

Об’єктивність

Ми не даємо порожніх обіцянок, ми реально оцінюємо ситуацію і обираємо найоптимальніший шлях для вирішення Вашої проблеми.

confidence

Конфіденційність

Ми забезпечимо максимальну конфіденційність та нерозголошення інформації, отриманої від кожного Клієнта. Ви можете нам довіряти!